VRAAG & ANTWOORD

Vaak krijgen onze DJ's en entertainment-adviseurs dezelfde vragen over onze concepten en shows. Die vragen beantwoorden wij natuurlijk graag. Het lijkt ons echter ook makkelijk als jullie als bruidspaar zelf al deze vragen en antwoorden kunnen bekijken. De vragen zijn per categorie ingedeeld. De antwoorden zijn te bekijiken door de categorie uit te klappen. Meer vragen voor onze adviseurs en DJ's? Bezoek een kijkavond.

 

Nemen jullie je eigen apparatuur mee?

Ja, de Bruiloft Discoshow neemt altijd een eigen licht- en geluidsinstallatie mee. Onze Bruiloft Discoshows zijn zeer uitgebreid en speciaal samengesteld voor trouwfeesten. Wij nemen standaard een uitgebreide show mee omdat wij jullie bruiloft een bijzonder feest vinden wat een echt topfeest moet zijn. Voor de Bruiloft Discoshow XL nemen wij een extra grote geluidset en spectaculaire lichtshow mee. Jullie kunnen onze Bruiloft DJ's ook los boeken als de apparatuur al aanwezig is op een locatie. Geef dit aan bij uw aanvraag.

Met hoeveel DJ's komen jullie?

Wij komen standaard met minimaal één ervaren bruiloft DJ naar uw feest. Onze Bruiloft Discoshows worden standaard ondersteund door een stagehand/technicus. Dit omdat wij topkwaliteit willen leveren.

Welke muziek draaien jullie?

Wij hebben ieder genre in de koffer. Vooraf kunnen jullie alle wensen kenbaar maken. Onze DJ's zijn allemaal allround ingesteld en daardoor zeer geschikt als bruiloft DJ.

Welke DJ komt er op onze bruiloft?

Wij plannen ongeveer een week vooraf onze DJ's definitief in. Al onze DJ's zijn uitvoerig geselecteerd op kwaliteit en aanpak van een feest. De DJ's ontvangen voorafgaand aan jullie feest alle afspraken die met jullie gemaakt zijn waardoor ook voor de DJ duidelijk is hoe jullie het feest ingedeeld willen hebben. Bij onduidelijkheden zal de DJ nog even contact met jullie opnemen. Jullie kunnen altijd voorkeuren uitspreken voor een specifieke bruiloft DJ.

Wat gebeurt er als de DJ ziek is?

Dan hebben wij altijd diverse andere DJ's beschikbaar. Op onze site staan de meest geboekte bruiloft DJ's. Daarnaast hebben wij nog diverse andere DJ's beschikbaar waardoor ziekte van een DJ nooit tot problemen zal leiden.

Nemen jullie standaard bellenblaasmachines en een rookmachine mee?

Ja, deze effecten zijn bij ons standaard toegevoegd aan alle Bruiloft Discoshows. Informeer wel bij de locatie of het gebruik van de apparaten is toegestaan.

Draaien jullie ook achtergrondmuziek bij de eventuele receptie?

Ja, het komt vaak voor dat aan het begin van de avond achtergrondmuziek wordt gedraaid tijdens de inloop van de gasten. Na de eventuele openingsdans zal het volume worden verhoogd. De receptie in een andere ruimte? Het is ook mogelijk om door ons een kleine geluidsinstallatie te laten plaatsen in de ruimte van de receptie voor het draaien van achtergrondmuziek. Informeer hiervoor naar de mogelijkheden.

Kunnen we een datum reserveren?

Ja, bij ons kunnen jullie (uiteraard kosteloos en geheel vrijblijvend) een datum reserveren. Bij het plaatsen van de optie horen jullie hoe lang de optie loopt.

Wij boeken jullie, hoe nu verder?

Na het plaatsen van een boeking ontvangen jullie van ons een overeenkomst. Deze sturen jullie ondertekend retour. Hiermee ligt de boeking vast en zijn alle afspraken duidelijk. Voor de betaling sturen wij later per mail een factuur welke voorafgaand aan de bruiloft betaald kan worden per bank.

Wij hebben een offerte voor een Bruiloft Discoshow ontvangen. Kunnen wij nog extra kosten verwachten?

Er kunnen eventueel nog kosten bij komen als de locatie niet goed toegankelijk blijkt te zijn. Denk hierbij aan trappen, liften, grindpaden, opstapjes, een podium of bijvoorbeeld een stijle helling naar de feestzaal. Daarnaast dienen jullie een gezonde, voedzame maaltijd voor de DJ plus stagehand/technicus te regelen op de locatie. Soms brengt de locatie hiervoor kosten in rekening. Daarnaast moeten parkeerkosten vooraf bekend zijn of moeten onze stagehand en DJ gratis kunnen parkeren. 

Kunnen we vooraf een playlist opgeven?

Ja, in ons gesprek voorafgaand aan de bruiloft zullen we de muziek bespreken. Een playlist kan uiteraard ook opgegeven worden.

Kan een band gebruik maken van jullie apparatuur?

Ja, wij kunnen op een bruiloft samen met een band of ander entertainment optreden. Direct overleg met de band is gewenst om afspraken te maken over het wederzijds gebruik van de apparatuur. Het kan soms juist handiger zijn als onze bruiloft DJ gebruik maakt van de apparatuur van de band.

Nemen jullie ook pauzes?

Nee, onze bruiloft DJ draait van het begin tot het einde van het feest muziek.

Is het mogelijk om sketches en presentaties te doen?

Ja, wij adviseren om in overleg met de ceremoniemeester de sketches aan het begin van de avond te programmeren, ongeveer een half uur na de eventuele openingsdans.

Zijn jullie door heel Nederland te boeken?

Ja, wij rekenen wel een vergoeding voor afstanden. Daarnaast zijn onze bruiloft DJ's ook geregeld buiten Nederland actief.

 

end faq